怪之魔堡長駐網上

此乃繼PCS後起之「編者話」,將會成不定期更新

Sunday, September 02, 2007

Direct Selling與行騙

自手提電話流行後,很多機構都用盡不同方法建立自家的Data base ,務求在十幾萬人當中,找出數十個客戶(叫水魚也可以),賺(騙)多十萬八萬塊錢。

其實,電話的Direct Selling同行騙真的只差一線,但是,現在已被人們看成行騙的工具,所以現時真正想做電話Direct Selling的人都做不下來了。

以往,電話傳銷的,都是沒有電話來電,一看便可以Cut線(最慘係...重要的電話也是沒有來電的)。現在呢........傳銷的電話都是有來電的,真的幾吹漲,更加Cut線Cut不下手,被迫接聽。

近日,有一間懷疑(極有可能)是行騙的學校,打來向我sell課程。其實我接了數次這類電話,以住我都是說忙緊後Cut線,但今次我卻籍此發怒,雖然當天沒有任何不快事。
(M: 本怪獸 X: 學校聯絡人)
X: 小姐,你有冇聽過持續進修基金?

M: 有呀

X:小姐呀..你知不知呢..政府.....

M: (我即時截斷佢說話) 有呀,你間學校叫乜名,有乜課程報讀?

X: 我地係 XXX學校(佢講學校名係lee lee lur lur咁帶過的),乜課程都有得讀,只有英文才可Claim基金。

M: 咁請問你地個網址係?

X: 不如我幫你約課程主任呀~

M: 你都係俾個網址我,我有興趣自然會找你

X: 我地網址係 HTTP...(又係lee lee lur lur咁帶過的,但真的淨講左http...)...請問你做那行?

M: (我已很不耐煩地說)我做那行關你乜事呀,叫你俾個網址我,問你十幾條問題都未俾到我,拿個網址都要約課程主任,你係咪玩野呀?

我當時即時Cut線,唔同佢講了...

2 Comments:

At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said...

v. inch ar... but u inch w/ a reason....

 
At 2:16 PM, Blogger Raymond5pm said...

我都收過類似電話, 佢話佢係政府打電話嚟添呀... 好心作藉口都 Make Sense 啲吖, 政府又點會請班人返嚟提你去 Claim 政府錢去讀書先得架? 所以我都費事聽落去, 即刻話要做嘢收佢線!

 

Post a Comment

<< Home