怪之魔堡長駐網上

此乃繼PCS後起之「編者話」,將會成不定期更新

Monday, February 13, 2006

越來越愛.............飲

難怪d人飲咳水飲到上癮……

近日來,我患了久遺了一年多的感冒,咳了數天後,我已好番好多,只是尚有幾聲咳,都係因喉嚨痕所致。有一支叫海底椰止咳露,味道都不錯,止咳又有效。今日,我飲了一湯匙後問媽媽:我可否飲多一湯匙,媽媽話可以,我便飲多一口,然後,我說我很想飲掉整支,我媽媽便話我chi sin……真的很好味,真的很想要,很想飲完全支…… <=怪獸發傻中,不用理會。 我還是忍了口,沒有把整支飲下去。 /_\

1 Comments:

At 12:24 AM, Anonymous Anonymous said...

it so funny.... you are the first person say wanna to drink the whole bottle of cough syrup.... may be the cough syrup in canada isn't that tasty la... if have a chance, i think i should try to drink the cough syrup that you mentioned in ur blog.... anyway, take care.. and dress warm....

 

Post a Comment

<< Home