怪之魔堡長駐網上

此乃繼PCS後起之「編者話」,將會成不定期更新

Monday, January 16, 2006

過機癮

今日開始,本怪獸正式踏入獄門,又是好好學習分配時間,把工作分先後次序,以及以最短時間做最高質素的「傑作」的時間,但放工後仍堅時去行行場,其實最大目的是到黃金對面的金多寶度打番幾鋪鼓機啦~ 3蚊3首歌,看見自己打機有進步,真的開心,因可以減少使用金錢而打多幾首歌仔嘛^^

今日打機時,有一位在場內做的朋友跟我到機鋪,話我焚燒金錢,問我為何花咁多錢去玩鼓機,我回應他道:你想學好做一樣東西時,梗係要落本去做ga la,唔係點會做好。之後佢又入3蚊入去玩我玩的歌曲,結果佢未打到一半便game over,相信佢知道要做成一樣東西係要努力ga la。

近日必聽歌:
Do As Infinity:本日ハ晴天ナリ
サザンオールスターズ:涙の海で抱かれたい ~SEA OF LOVE~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home