怪之魔堡長駐網上

此乃繼PCS後起之「編者話」,將會成不定期更新

Sunday, January 22, 2006

玩玩玩~~~~我要玩

到代理工作,其中一個好處是可以率先試玩新Product,現在拿了公司的藍芽耳機來試,跟以前玩的當相不同,雖然音色不能乎合要求極高的User,但它的音質其實相當不俗,不隔玻璃的話可以傳到約10m,隔玻璃都可以傳到5m,正~ 我可以因公濟私咁玩玩product啦^^ 又做下耐用性測試先 XDDDDDDDDDDDDDDDD

今日跟朋友去了白泥行行....沙灘行不到,大石灘有份行,最後因潮漲沒有出去沙灘行,在鐵絲網看海便算。如果今日天色靚d便好了。

6 Comments:

At 8:25 AM, Blogger 不仔 said...

響blog賣廣告!?

 
At 12:47 PM, Blogger Monster Ivy said...

拿拿拿...我無講牌子,加上我公司唔只一種耳筒ga....

 
At 9:28 AM, Blogger 不仔 said...

有分別咩KERO

 
At 8:27 PM, Blogger Monster Ivy said...

有呀...觀看此blog的人,沒有多少人知我在那間公司做ga XDDDD

 
At 10:19 PM, Blogger 不仔 said...

即係有人知啦TAMA

 
At 9:32 PM, Blogger Monster Ivy said...

咪又係你地d行家知 XD

 

Post a Comment

<< Home