怪之魔堡長駐網上

此乃繼PCS後起之「編者話」,將會成不定期更新

Thursday, December 01, 2005

整極也是壞的電話

aei...每一種新的產品都有同一特色,新出時很貴,但很襟用。手提電話也是,一千五百多元又藍芽,又相機,又MP3鈴聲,十分超值。可是……

我部Motorola V501買了不足半年,第一日買機,粒掣係壞的,拿去換,無事﹔隔了半年,藍芽用不了,頻頻hang機,又講講下電話自動收線,拿去整淨係同我upgrade個firmware便算,取機時又用不到藍芽,本以為佢同我換左主機板便無事,因好似換左新機一樣,用了數天都沒有事,好似整好左咁。但今日卻不斷hang機,傾一個電話,hang足5分鐘,aei...又要破財啦....放機又唔係,唔放又唔係,買個電話屋企人都要煩Q死我,明知我煩緊仲要在我耳邊吵,不能怪我無禮貌地叫人「滾開」。

現在都唔知點好...d電話咁易壞,我只不過想要三個功能jei...CP值合理的電話又唔襟用,同樣只有三個功能的電話但價錢超貴的又唔見得襟用,妖....

1 Comments:

At 2:01 PM, Anonymous Anonymous said...

有時買電器都好講彩數。甘就當你唔好彩囉。有無留意到﹐里封係我第一封用中文寫既COMMENT呀!!!

 

Post a Comment

<< Home