怪之魔堡長駐網上

此乃繼PCS後起之「編者話」,將會成不定期更新

Tuesday, March 25, 2008

哈...明白為何d人找工找一年都找不到

我公司是從事流動電話應用開發,現在請緊一位技術員,需要天天外勤的……而招聘廣告則在勞工處刊登的。現在都天天有人打來問工,也有邀請面試……

今日我接聽電話,已開始感到為何有工無人做,有人卻經常找不到工了。
其中一個好似當我係應徵者咁問我:你度係咪請外勤? 你公司做乜? 我解釋完後,同佢講這個位係輕鬆的外勤位,佢仲問我係咪送文件... ...我話佢知不是.佢都不出聲便收我線了。

今日下午有一位人兄來見工,打扮似MK仔,唔出聲都知係串人一個。當我同事俾少少測試佢,考一考他是否適合份工。當同事講到一半,便跟我們同事講﹕我覺得我不適合這工作,我今日行過九龍灣才上來見工。之後我同事都很無奈,之後同我地講,我們當然哈哈大笑啦... ...我地仲叫佢做串勁王。

2 Comments:

At 1:52 AM, Anonymous Anonymous said...

依家真係乜人都有架~~

番工前, 講到自己天上有地下無, 一個Cover可以食晒~~
結果... 執手尾執到成組人嘔泡...

見工又係怪事一籮籮~ 叫佢填表格好似見佢去死咁, 大佬, 大公司做法梗係唔同架啦~ 3吹4請你填個格, 硬頸唔填最後咪又係俾人話. 依家D人真係...

 
At 12:14 AM, Blogger Monster Ivy said...

hahaha!這位施主,你該是記者界朋友吧.不妨大家交換下Contact ar...曾幾何時我都係記者一名

 

Post a Comment

<< Home