怪之魔堡長駐網上

此乃繼PCS後起之「編者話」,將會成不定期更新

Wednesday, November 02, 2005

慢慢來吧

放棄好還是繼續好?如果代理界和傳媒界咁多人識我的話,該會辭工吧,因轉去大代理才兩天便辭工,俾人知道什麼架都掉清光,即使無人識我,這麼快不幹的確說不過去吧。其實係我記憶差,很多東西都未上手,才想辭工,所以應該俾時間自己去適應,要努力地學習吧。

在店舖的人都想當好人,基本上和他們好好合作便可以,雖然我放工時間是20:30,但他們21:00才開始點貨的數目。既然需要我在場的話,我當然要留下來幫手吧。

以前做Media時都相當自由,愛幾點回到公司也可以,只要做完每週任務便可以。現在則限住我何時上班,但幸好不用神早起床。

回到家也是相當疲累,也許是早上睡不好,今晚都要早些睡。

回到家,見到朋友的谷有一個網頁我都相當喜愛,便是 http://sow.ggnet.co.jp/1f.htm ,入面有很多怪物,真的好 :D

1 Comments:

At 1:22 PM, Anonymous Anonymous said...

honey, you should take it snowly..... what do u expect??? you only work for 2 days.... and i am sure that's lots of thing that you are not get used to it, however, i beleive if time pass by, you will be an expert..... to be honest, the job u have now is very different from the one before... so + oil.... u will be fine..... and i understand, like your office hour is till 8:30, but you know. sometime, u can't count on that.... you have to put effort into ur job outside the office hour, for you, like u have to count the items after work.... and like me, even i am off at 4:30, but if there is still patient, i have to wait they all gone, it properly my office hour will be delay at least 30 min...... anyway, honey, i know you will be fine..... you just need time to get used to it......

 

Post a Comment

<< Home